دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
بهرام نیا

حوزه/دکتر بهرام‌نیا، استاندار ایلام، در نشست شورای اشتغال استان با تأکید بر هم‌افزایی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اشتغال در سال ۱۴۰۳، از آمادگی کامل دستگاه‌ها در برابر تهدیدات خارجی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام ، روز شنبه ۵ آبان‌ماه، نشست شورای اشتغال استان به ریاست دکتر بهرام‌نیا و با حضور اعضای این شورا در سالن شهدای جمهور استانداری برگزار شد.

استاندار ایلام در این نشست با اشاره به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به چند استان کشور، گفت: علی‌رغم رجزخوانی‌های بیهوده، این رژیم منحوس عملیات ناموفقی داشت. جا دارد از عزیزانی که برای پاسداری از حریم هوایی کشور جانفشانی کردند و به درجه رفیع شهادت نایل شدند، قدردانی کنیم و به رهبر معظم انقلاب و خانواده این عزیزان تسلیت و تبریک عرض کنیم.

وی همچنین به شهادت چند نفر از نیروهای ارتش کشور در این حمله اشاره کرد و افزود: شهادت و فقدان این عزیزان را تسلیت می‌گوییم. علی‌رغم یاوه‌گویی‌های دشمن، شرایط عادی است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

استاندار ایلام با تأکید بر آمادگی کامل همه دستگاه‌ها، گفت: اگر احیاناً مشکلی وجود داشته باشد، همه دستگاه‌ها در آمادگی کامل هستند. فردا یک مانور قطع سراسری برق در سراسر کشور و ایلام برگزار می‌شود که دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی کامل را در بحث پدافند داشته باشند.

دکتر بهرام‌نیا با قدردانی از تلاش‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی در ثبت اشتغال، اظهار داشت: ایلام با ۱۷۵ درصد تعهد اشتغال در سال ۱۴۰۲، رتبه دوم ثبت اشتغال را کسب کرد و در صحت‌سنجی، رتبه سوم کشور را به دست آورد.

وی افزود: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید برای ثبت اشتغال هم‌افزایی و تعامل داشته باشند. بسیاری از دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را به کار گرفتند و در حوزه اشتغال عملکرد خوبی داشتند.

استاندار ایلام در پایان با تأکید بر عزم و اراده خود و همکارانش، گفت: ما سرباز و نیروی نظام هستیم و تا آخرین لحظه خدمت، پای کار خدمت به مردم خواهیم بود. با تغییرات مدیریتی، کار استان و مردم زمین نمی‌ماند و همچنان با قوت و مصمم، پای کار نظام، انقلاب، دولت و مردم خواهیم بود.

در این نشست، گزارش‌هایی از مدیرکل اقتصاد و دارایی استان در خصوص آخرین وضعیت پرداختی تبصره (۱۸) قانون بودجه، و همچنین گزارش‌هایی از دستگاه‌های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی در خصوص میزان پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha